دانلود فیلم | دانلود سریال

دانلود بازی موبایل , دانلود نرم افزار , دانلود بازی کامپیوتری

دانلود فیلم | دانلود سریال

دانلود بازی موبایل , دانلود نرم افزار , دانلود بازی کامپیوتری

کلمات کلیدی

دانلود فیلم جدید

دانلود سریال دردسرهای عظیم قسمت هفتم 7

Amir Tataloo Called To Too Did Man Nisti

Amir Tataloo To Too Did Man Nisti

دانلود آهنگ جدید امیر تتلو به نام تو تو دید من نیستی

دانلود آهنگ جدید امیر تتلو تو تو دید من نیستی

متن آهنگ جدید امیر تتلو به نام تو تو دید من نیستی

دانلود آهنگ جدید

دانلود رایگان فیلم با لینک مستقیم

دانلود فیلم با لینک مستقیم

دانلود فیلم ایرانی

دانلود سریال دردسرهای عظیم قسمت پایانی

دانلود آهنگ جدید پویا سالکی به نام دارم میرم

دانلود آهنگ جدید میلاد بابایی به نام بالای شهر پایین شهر

دانلود ازت دورم از مسعود سعیدی

دانلود آهنگ ازت دورم مسعود سعیدی

آهنگ جدید مسعود سعیدی ازت دورم

آهنگ ازت دورم از مسعود سعیدی

قسمت پنجم سریال 39 هفته

قسمت 5 سریال 39 هفته

سریال سی و نه هفته

سریال 39 هفته قسمت پنجم

سریال 39 هفته با کیفیت بالا

سریال 39 هفته

دانلود قسمت پنجم سریال 39 هفته

دانلود سریال با لینک مستقیم

دانلود سریال 39 هفته قسمت 5

دانلود سریال 39 هفته با حجم کم

قسمت سیزدهم سریال معراجی ها با حجم کم

سریال معراجی ها قسمت سیزدهم با کیفیت عالی

دانلود آهنگ جدید معین رمضان به نام وقتی پیشمی
ترانه : علی استیری | آهنگ . تنظیم : سعید سام

دانلود آهنگ جدید معین رمضان وقتی پیشمی




آهنگ با کیفیت 320

آهنگ با کیفیت 128


متن آهنگ جدید معین رمضان وقتی پیشمی

تو رو هر وقت که میبینم دلم میریزه از خندت

چقد خوبه که جا دارم تو سرنوشتو آیندت

تو حس عاشقی دادی به قلبی که برات میره

تویه فکرمو تویه رویام کسی جاتو نمیگیره

وقتی پیشمی حالم بهتره احساسم به تو آخه گفتنی نیست

هیچی بجز لبخند قشنگ تو واسه من آخه دیدنی نیست

وقتی پیشمی حالم بهتره

احساسم به تو آخه گفتنی نیست

هیچی بجز لبخند قشنگ تو

واسه من آخه دیدنی نیست

شعر آهنگ جدید معین رمضان وقتی پیشمی

به دنیا اومدی انگار که من عاشق چشمات شم

به دنیا اومذم انگار کنار تو فقط باشم

یه حسرت تو دلم بودی حالا کنارمی دیگه

فدات بشم که اون چشمات داره از عاشقی میگه

وقتی پیشمی حالم بهتره احساسم به تو آخه گفتنی نیست

هیچی بجز لبخند قشنگ تو واسه من آخه دیدنی نیست

وقتی پیشمی حالم بهتره

احساسم به تو آخه گفتنی نیست

هیچی بجز لبخند قشنگ تو

واسه من آخه دیدنی نیست



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی